![]() |
![]() |
![]() |
||
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education | KA220-SCH-30BA54E7 |
U okviru projekta STEAMDIVE - Diversity in STEAM, dva nastavnika i pet učenika su se od 12. do 15. marta pridružili međunarodnom takmičenju. Domaćin ovog događaja bila je kompanija Danmar Computers.
Tim učenika naše škole imao je ključnu ulogu u testiranju softvera MTC - Mathematics to Cubism, inovativnog alata koji povezuje matematiku i kubizam na nov način. Njihov rad i angažovanje na projektu su bili pohvaljeni od strane svih partnera. Učenica naše škole Milja Canković osvojila je jednu od tri ravnopravne nagrade na Hakatonu. Učenici su učestvovali u diskusiji u cilju povratnih informacija radi unpređenja aplikacije MTC koja je još uvek u probnoj verziji.
Učenici koji su pohađali Hakaton su Miša Nikolov iz odeljenja E31 i Nina Petrović, Milja Canković, Nevena Najdanović i Stefan Živković iz odeljenja E34.
Link ka aplikaciji je https://steamdive.erasmus.site/editor/.
STEAMDIVE projekat traje 30 meseci i trenutno se nalazi na sredini. Naredni koraci u projektu uključuju organizaciju radionica iz fizike i optike za učesnike projekta, kao i primenu/pilotiranje novog nastavnog kurikuluma koji promoviše različitost kroz korišćenje STEAM alata.
Naša škola izražava zahvalnost svojim partnerima iz Poljske, Grčke, Portugala i Turske na podršci u ostvarivanju ciljeva projekta.
Ovaj uspeh potvrđuje predanost naše škole u promovisanju inovacija, raznolikosti i izvrsnosti u obrazovanju, te se radujemo budućim uspesima svojih učenika na nacionalnom i međunarodnom nivou.
Više informacija o projektu na web sajtu: https://steamdive.eu/
![]() |
![]() |
![]() |
||
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education | KA220-SCH-30BA54E7 |
Raspisan je poziv za izbor učenika koji će učestvovati u testiranju softvera (hakaton) koji će biti održan u periodu od 13. do 15. marta 2024. godine u gradu Žešuf (Rzeszow) u Poljskoj.
Tekst poziva u kome su navedene osnovne informacije o projektu, rokovima, načinu prijave i načinu izbora kandidata možete preuzeti sa linka ispod.
Tip | Naziv dokumenta | Datum objave | |
![]() |
Obrazac prijave učenika za učešće u projektu | 25.1.2024. | |
![]() |
Poziv za učešće učenika u projektu | 25.1.2024. |
SteamDive Projektni tim
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education | KA220-SCH-30BA54E7 |
Tokom onlajn sastanka u organizaciji Tehničke škole Zaječar, u ponedeljak, 13. novembra 2023. godine, razmatrali smo postignuća na sledećim radnim paketima u okviru projekta:
WP2/A3: Dobili smo ocene i povratne informacije o radu na novom nastavnom planu. O našem zalaganju partneri su rekli: ”Posebno bismo želeli da istaknemo pohvalu za rad tima Tehničke škole. Njihovohim izuzetnim radom značajno su doprineli unapređenju nastavnog plana.”
WP3/A1: Predstavljena je radionica o fizici koju će organizovati nastavnici Tehničke škole. ”Pohvaljujemo odličan dokument koji se odnosi na ovu radionicu. Nastavnici su pokazali visok nivo posvećenosti i stručnosti u planiranju ovog događaja koji će biti održan onlajn u naknadno objavljenom terminu.”
![]() |
WP4/A2: Razvoj softvera MTC i MOD, zajedno sa Hackathon-om. ”Takođe bismo želeli da pomenemo da je tim Tehničke škole dao ključni doprinos u razvoju MOD-a i njegovih funkcija svojim kreativnim idejama i sugestijama.”
WP5/A3: Sekcija za e-učenje našeg projektnog sajta je sada u funkciji. ”Pohvaljujemo brzu implementaciju ovog dela, omogućavajući pristup obrazovnim materijalima našim partnerima.”
WP5/A4: ”Bilteni su pripremljeni i ističemo da su informacije o radionici fizike i doprinos tima Tehničke škole uključene u biltene. Njihov rad je dobio posebno priznanje.”
![]() |
![]() |
Učesnici iz EL (Grčka), RS (Srbija), PT (Portugal), PL (Poljska) i TR (Turska) podelili su svoja razmišljanja:
Moduli će biti spremni do januara, eksterna evaluacija novog nastavnog plana zakazana je za februar 2024.
Pilotiranje će se odvijati u februaru sa očekivanim rezultatima u martu.
Naglasili smo važnost strategije diseminacije. Osiguravamo spremnost nastavnog plana.
Zatraženo je postavljanje Gant dijagrama za praćenje projekta.
![]() |
Sledeći koraci su:
Potrebno je odrediti datume Hackatona u Poljskoj, i datuma pilotiranja novog nastavnog plana nakon eksterne evaluacije.
Doodle anketa će biti objavljena kako bismo odredili datum za martovski sastanak.
Naglasili smo važnost fokusiranja na HACKATHON, u Poljskoj, jer označava prekretnicu za STEAMDIVE.
Pratite nas za dalje inovacije unutar STEAMDIVE! #STEAMDIVE #ProjektnoAžuriranje #InovacijeUtoku
Preuzmite izveštaj u pdf formatu klikom na ovaj link.