^Na vrh strane
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Steamdive

Steamdive

Učenici naše škole uspešni na Hakatonu u Poljskoj

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

U okviru projekta STEAMDIVE - Diversity in STEAM, dva nastavnika i pet učenika su se od 12. do 15. marta pridružili međunarodnom takmičenju. Domaćin ovog događaja bila je kompanija Danmar Computers.

Tim učenika naše škole imao je ključnu ulogu u testiranju softvera MTC - Mathematics to Cubism, inovativnog alata koji povezuje matematiku i kubizam na nov način. Njihov rad i angažovanje na projektu su bili pohvaljeni od strane svih partnera. Učenica naše škole Milja Canković osvojila je jednu od tri ravnopravne nagrade na Hakatonu. Učenici su učestvovali u diskusiji u cilju povratnih informacija radi unpređenja aplikacije MTC koja je još uvek u probnoj verziji.

Učenici koji su pohađali Hakaton su Miša Nikolov iz odeljenja E31 i Nina Petrović, Milja Canković, Nevena Najdanović i Stefan Živković iz odeljenja E34.

Link ka aplikaciji je https://steamdive.erasmus.site/editor/.

STEAMDIVE projekat traje 30 meseci i trenutno se nalazi na sredini. Naredni koraci u projektu uključuju organizaciju radionica iz fizike i optike za učesnike projekta, kao i primenu/pilotiranje novog nastavnog kurikuluma koji promoviše različitost kroz korišćenje STEAM alata.

Naša škola izražava zahvalnost svojim partnerima iz Poljske, Grčke, Portugala i Turske na podršci u ostvarivanju ciljeva projekta.

Ovaj uspeh potvrđuje predanost naše škole u promovisanju inovacija, raznolikosti i izvrsnosti u obrazovanju, te se radujemo budućim uspesima svojih učenika na nacionalnom i međunarodnom nivou.

Više informacija o projektu na web sajtu: https://steamdive.eu/

 

steamdive_hackaton_01 steamdive_hackaton_02 steamdive_hackaton_03 steamdive_hackaton_04 steamdive_hackaton_05 steamdive_hackaton_06

STEMDIVE - Poziv za izbor učesnika mobilnosti u Poljskoj

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

 

Raspisan je poziv za izbor učenika koji će učestvovati u testiranju softvera (hakaton) koji će biti održan u periodu od 13. do 15. marta 2024. godine u gradu Žešuf (Rzeszow) u Poljskoj.

Tekst poziva u kome su navedene osnovne informacije o projektu, rokovima, načinu prijave i načinu izbora kandidata možete preuzeti sa linka ispod.

Tip   Naziv dokumenta Datum objave
  Obrazac prijave učenika za učešće u projektu 25.1.2024.
  Poziv za učešće učenika u projektu 25.1.2024.

 

SteamDive Projektni tim

 

 

 

Onlajn sastanak STEAMDIVE - Uzbudljive vesti o napretku STEAMDIVE projekta!

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

Tokom onlajn sastanka u organizaciji Tehničke škole Zaječar, u ponedeljak, 13. novembra 2023. godine, razmatrali smo postignuća na sledećim radnim paketima u okviru projekta:

WP2/A3: Dobili smo ocene i povratne informacije o radu na novom nastavnom planu. O našem zalaganju partneri su rekli: ”Posebno bismo želeli da istaknemo pohvalu za rad tima Tehničke škole. Njihovohim izuzetnim radom značajno su doprineli unapređenju nastavnog plana.”

WP3/A1: Predstavljena je radionica o fizici koju će organizovati nastavnici Tehničke škole. ”Pohvaljujemo odličan dokument koji se odnosi na ovu radionicu. Nastavnici su pokazali visok nivo posvećenosti i stručnosti u planiranju ovog događaja koji će biti održan onlajn u naknadno objavljenom terminu.”

 

WP4/A2: Razvoj softvera MTC i MOD, zajedno sa Hackathon-om. ”Takođe bismo želeli da pomenemo da je tim Tehničke škole dao ključni doprinos u razvoju MOD-a i njegovih funkcija svojim kreativnim idejama i sugestijama.”

WP5/A3: Sekcija za e-učenje našeg projektnog sajta je sada u funkciji. ”Pohvaljujemo brzu implementaciju ovog dela, omogućavajući pristup obrazovnim materijalima našim partnerima.”

WP5/A4: ”Bilteni su pripremljeni i ističemo da su informacije o radionici fizike i doprinos tima Tehničke škole uključene u biltene. Njihov rad je dobio posebno priznanje.”

 

Učesnici iz EL (Grčka), RS (Srbija), PT (Portugal), PL (Poljska) i TR (Turska) podelili su svoja razmišljanja:

Moduli će biti spremni do januara, eksterna evaluacija novog nastavnog plana zakazana je za februar 2024.
Pilotiranje će se odvijati u februaru sa očekivanim rezultatima u martu.
Naglasili smo važnost strategije diseminacije. Osiguravamo spremnost nastavnog plana.
Zatraženo je postavljanje Gant dijagrama za praćenje projekta.

 

Sledeći koraci su:

Potrebno je odrediti datume Hackatona u Poljskoj, i datuma pilotiranja novog nastavnog plana nakon eksterne evaluacije.
Doodle anketa će biti objavljena kako bismo odredili datum za martovski sastanak.
Naglasili smo važnost fokusiranja na HACKATHON, u Poljskoj, jer označava prekretnicu za STEAMDIVE.

Pratite nas za dalje inovacije unutar STEAMDIVE! #STEAMDIVE #ProjektnoAžuriranje #InovacijeUtoku

 

Preuzmite izveštaj u pdf formatu klikom na ovaj link.