^Na vrh strane
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Steamdive

Steamdive

Održan okrugli sto o softveru koji se razvija u okviru projekta

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

12. septembra održan je okrugli sto čija je tema bila softver koji se razvija u okviru projekta. Pored Damira Mihajlovića i Milana Kocića koji su predstavljali projektni tim naše škole okruglom stolu su prisustvovale i školski psiholog Ljiljana Tešanović i pedagog škole Marija Ćirić i učenik Miša Nikolov.

Detaljan izveštaj sa okruglog stola možete videti klikom na link.

 

Sastanak u Atouguia da Baleia (Portugal)

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

 

 
 
U dvodnevnoj aktivnosti (26. i 27, april) u Agrupamento de Escolas u mestu Atouguia da Baleia u Portugaliji, održan je sastanak u okviru projekta STEAMDIVE. Cilj ovog događaja bio je da se proceni napredak toka projekta STEAMDIVE i da se razgovara o različitim temama vezanim za upotrebu STEAM alata u obrazovanju.
 
Fokus diskusija bio je na STEAM alatima koji će pomoći u kreiranju nastavnog plana i programa (kurikuluma), koji bi imao za cilj promovisanje raznolikosti i inkluzije u obrazovanju. Učesnici sastanka istraživali su načine za integraciju STEAM alata (Nauka, Tehnologija, Inženjerstvo, Umetnost i Matematika) u nastavni plan i program, istovremeno podstičući osećaj raznolikosti među učenicima.
 
Još jedan važan aspekt aktivnosti bilo je razvijanje obrazovnog softvera. Poseban fokus bio je na dva programska rešenja: Matematikom do kubizma (Maths to Cubism - MTC) i Ogledalu raznolikosti (Mirror of Diversity - MOD). Ovi programi su osmišljeni kako bi olakšali učenje matematike i promovisali umetnički izraz učenika.
 
Učesnici sastanka diskutovali su o tehničkim aspektima razvoja softvera, kao što su kodiranje, dizajn korisničkog interfejsa i metodologije testiranja.
Diseminacija i komunikacija su takođe bili važni elementi sastanka. Učesnici su se upoznali sa strategijama efikasnog deljenja ciljeva i rezultata projekta sa širom publikom, uključujući druge nastavnike, učenike i lokalnu zajednicu.
 
Tokom ovih dvodnevnih aktivnosti, projektni tim aktivno je učestvovao u radionicama, prezentacijama i zajedničkim diskusijama. Učesnici su razmenjivali ideje, delili iskustva i identifikovali sledeće korake za projekat STEAMDIVE. Ovaj produktivan skup pružio je dragocenu priliku učesnicima da prošire svoje znanje, unaprede svoje nastavne prakse i doprinesu napretku STEAM obrazovanja u svojoj školi i lokalnoj zajednici.
 
Više informacija na: https://steamdive.eu
 
 
 
 
 
 
 
 

STEAMDIVE projekat - poziv

        
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education   KA220-SCH-30BA54E7

 

 
 
Pozivamo sve zainteresovane nastavnike da pogledaju prezentaciju i da ako imaju ideju kako uključiti STEAM (science, technology, engineering, art, mathematics) alate u nastavni proces u cilju pospešivanja različitosti i uključivanja svih manjinskih grupa istu proslede Projektnom timu.

Ideje koje imate možete poslati na mail Milanu Kociću ili Damiru Mihajloviću.
 
 
SteamDive Projektni tim

 

Prezentacija Steamdive (Klikni i preuzmi)