Ministarstvo prosvete obaveštava sve učenike učesnike konkursa za učeničke stipendije i kredite da su 18. novembra 2024. godine, na Portalu (https://kreditistipendije.prosveta.gov.rs) objavljeni preliminarni rezultati konkursa.
Učesnik konkursa, preko Portala, nakon prijave, odabirom opcije „Obaveštenja“ iz menija u vrhu strane, može proveriti svoj status.
Izvodi preliminarnih rezultata biće objavljeni u školi. Rok za podnošenje dokumentovanih prigovora će trajati od 19. do 26. novembra 2024. godine. Dokumentovani prigovor se dostavlja školi.
Uputstvo za dostavljanje dokumentovanog prigovora (zajedno sa obrascem prigovora) dostupno je na Portalu, a možete ga preuzeti i OVDE.
U ponedeljak, 18. novembra 2024. godine Sanja Džakula i Una predstavnice Job Centara za karijerno vođenje i savetovanje iz Knjaževca održale su prvu radionicu na temu "Individualno i grupno karijerno savetovanje i vodjenje". Prisutni učenici imali su priliku da upoznaju digitalne alate koji mogu pomoći u kreiranju karijere kao sto su Identify test i Basic Check test.
Radionici su prisustvovali učenici četvrtog razreda obrazovnog profila elektrotehničar informacionih tehnologija i prvog razreda obrazovnog profila vozač motornih vozila.
U petak 15.11.2024. godine grupa naših učenika odeljenja četvrtog razreda obrazovnih profila tehničar mehatronike i tehničar drumskog saobraćaja, u pratnji direktora škole, posetila je Mašinski fakultet u Nišu. Poseta faukultetu upriličena je u okviru "Dana otvorenih vrata" koje fakultet orgniuje u cilju informisnja učenika završnih razreda srednjih škola o svojim studijskim programima i uslovima upisa na fakultet. Učenicima je uprilečen i obilazak laboratorija na fakultetu gde su mogli videti u kojim uslovima se realizuju vežbe na fakultetu.
U okviru "Otvorenih vrata" orgnizovno je i predstavljanje kompanija koje zapošljvaju buduće mašinske inženjere.
Naša škola već godinama ima uspešnu saradnju sa mašinskim fakultetom tako da je i ova poseta iskorišćena za razgovor direktor škole sa dekanom fakulteta o daljoj saradnji.