Nivo novog dodeljivanja

Ovaj nivo određuje da li je dodeljivanje procena učesnika razredu balansirano ili ne. Termin "balansirano" ovde se odnosi na broj koliko puta je predato rešenje studenta dodeljeno za procenu (učesnika). Kada je Nivo novog dodeljivanja postavljen na NULU, sve predata rešenja su dodeljena isti broj puta, što znači da je dodeljivanje balansirano. Kada je Nivo postavljen na JEDAN, tada neka od predatih rešenja mogu biti dodeljena jednom više nego druga (odakle sledi da neka predata rešenja mogu biti dodeljena jednom manje nego druga), što povlači da dodeljivanje nije balansirano. Slično, ako je Nivo postavljen na DVA dozvoljen je veći stepen nebalansiranosti.

Idealno je da sve procene učesnika budu balansirane. Međutim, mana je što neki studenti neće imati ispunjenu kvotu predatih rešenja da ocene sve DOK i poslednji student ne preda svoje rešenje. Kada je Nivo novog dodeljivanja postavljen na JEDAN, većina studenata će videti da imaju ispunjenu kvotu predatih rešenja za ocenjivanje i oni ne moraju da čekaju na rešenja koja kasne. Čekanje na rešenja koja kasne treba da je još ređe kada je nivo postavljen na DVA.

Tako u zadatku Radionice gde je broj procena učesnika postavljen na 5, i nema sumnje da će neka predata rešenja biti procenjena (od strane učesnika) 4 puta, neka 5 puta i neka 6 puta, onda će zadatak "teći glatko" i studenti neće morati da čekaju tako dugo na druge da predaju svoj rad ako je Nivo novog dodeljivanja promenjen iz svoje pretpostavljene vrednosti, koja je NULA, na vrednost JEDAN.

Indeks svih datoteka pomoći
Prikaži ovu pomoć na jeziku: English